Huawei

Huawei

Kategoria

Plus uruchamia usługę eSIM

Za pomocą Chrisfugiel

Plus to trzecia sieć z Wielkiej Czwórki, która wprowadza do swojej oferty usługę eSIM. Nowością jest również możliwość podpisywania umów w punktach sprzedaży na ekranie tabletu.

Technologia eSIM w Plusie

Dzięki wdrożeniu karty eSIM, klienci Plusa będą mogli w pełni wykorzystać możliwości swoich smartfonów bez konieczności umieszczania w telefonie standardowej karty SIM. By rozpocząć korzystanie z wirtualnej wersji karty SIM, wystarczy zeskanować otrzymany od Plusa kod QR. Następnie karta eSIM jest pobierana przez Internet i zapisywana na telefonie w postaci specjalnego profilu (profil eSIM) w pamięci telefonu. Technologia eSIM wprowadzona w Plusie jest zgodna z powszechnie akceptowaną na świecie specyfikacją GSMA, co sprawia, że w Plusie będą działały wszystkie telefony, które ją obsługują.

Zobacz: Orange ma ponad 100 tysięcy aktywnych kart eSIMZobacz: Otvarta zapowiada eSIM. A kiedy w Plusie?

Smartfony dostępne w portfolio operatora, na których możliwa jest instalacja eSIM, to Samsung Galaxy S21 5G, Samsung Galaxy S21+ 5G, Samsung Galaxy S21 Ultra 5G, Samsung Galaxy S20 Ultra 5G, Samsung Galaxy S20+ 5G, Samsung Galaxy Note20, Samsung Galaxy Z Flip, Samsung Galaxy Z Flip 5G, Samsung Galaxy Z Fold2 5G, Huawei P40 i Huawei P40 Pro.

Równolegle z wdrożeniem eSIM operator prowadzi także prace nad udostępnieniem klientom możliwości korzystania z tej technologii na smartwatchach.

eSIM będzie dostępny dla wszystkich!

Plus uruchamia usługę eSIM

Usługa eSIM będzie dostępna w Plusie w najbliższych dniach. Z karty eSIM będą mogli skorzystać wszyscy klienci indywidualni oraz biznesowi sieci Plus, zarówno abonamentowi, jak i użytkownicy ofert na kartę. Nowi klienci otrzymają cyfrową wersję karty SIM podczas zakupu oferty Plusa. Osoby już korzystające z sieci Plus będą mogły wymienić klasyczną kartę SIM na eSIM w salonie lub za pośrednictwem strony internetowej plus.pl, logując się na swoje konto.

Pierwsze 5 wymian karty eSIM w każdym okresie rozliczeniowym jest bezpłatne. Koszt kolejnych jest zgodny z cennikiem właściwym dla danego rodzaju oferty.

Podpis umowy na tablecie

Zgodnie z przyjętą w Grupie Polsat Plus polityką dbania o środowisko naturalne, Plus wprowadza możliwość podpisywania umów na tablecie w formie elektronicznej. Podpisana tak umowa będzie przesłana na podany przez klienta adres e-mail. Bezpieczeństwo zapewni kwalifikowana pieczęć oraz kwalifikowany znak czasu, zgodne z europejskim rozporządzeniem eIDAS.

Elektroniczny podpis to przede wszystkim szybkość i wygoda obsługi klientów oraz oszczędność ich czasu. To także korzyści związane z ochroną środowiska – mniejsze zużycie papieru, a więc i wyciętych drzew. Jest to rozwiązanie całkowicie bezpieczne, jeśli chodzi o obieg dokumentów i dane osobowe klientów. Dodatkowo klienci zyskają stały dostęp do dokumentów w formie elektronicznej (e-mail).

Rozwiązanie to obecnie jest już dostępne w wybranych punktach sprzedaży Plusa, a od września planowane jest jego wdrożenie w salonach w całej Polsce. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie usługi również dla klientów Polsat Box.

Zobacz: Plus z nowym rekordem szybkości sieci 5G w PolsceZobacz: Kto rządzi 5G, kto rządzi internetem? Plus: teraz Ty rządzisz

Ankieta

Czy korzystasz z karty eSIM w smartfonie lub innym urządzeniu?

22%47%27%4%

Wszystkich głosujących: 797

Źródło ankiety: Plus uruchamia usługę eSIM

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas naGoogle News

Źródło zdjęć: Plus

Źródło tekstu: Plus

Tagi:esimpluspodpis na ekranie dotykowympodpis na tablecieplus esimesim w plusie

21

Jan/2023