Loading...

Samsung drwi ze Steve'a Jobsa. "Najgorszy rodzaj marketingu"

Samsung drwi ze Steve'a Jobsa. "Najgorszy rodzaj marketingu"

MIRON NURSKI• 4 miesiące temu• 11 komentarzy

Nowozelandzki oddział Samsunga chciał rzucić błyskotliwym żartem, ale nie wszystkim spodobał się ten rodzaj marketingu.

Kilka miesięcy temu pisaliśmy o internetowej aplikacji iTest, którą przygotował oddział Samsunga z Nowej Zelandii. Użytkownicy iPhone'ów mogą za pośrednictwem specjalnej strony przetestować oprogramowanie One UI, znane z telefonów Galaxy.

Okazuje się, że Samsung umieścił w swoim programie dość kontrowersyjny komunikat.

Samsung promuje interfejs One UI drwinami ze Steve'a Jobsa

Samsung drwi ze Steve'a Jobsa.

"Użytkownicy Samsunga są wyjątkowi i chcą, by ich telefony także były wyjątkowe. Żaden nosiciel golfów nie powinien decydować o tym, jak twój telefon wygląda" - brzmi opis funkcji pozwalającej na zmianę motywu graficznego.

Firma w oczywisty sposób nawiązuje do nieżyjącego od 2011 roku Steve'a Jobsa, który znany był ze swojego zamiłowania do czarnych golfów oraz niechęci do personalizacji. Za jego czasów iPhone'y były sprzedawane w dwóch wersjach kolorystycznych, a dopiero w czwartej generacji pojawiła się tak prozaiczna opcja jak możliwość zmiany tapety.

Najnowsze

Klienci sieci Play odcięci od zasięgu T-Mobile

Szacun, Apple! Nowe reklamy iPhone'a 13 Pro są świetne

Powiązane artykuły